Arhiva

Archive for 26 septembrie 2010

Eu niciodată nu voi termina să cred …

26 septembrie 2010 Lasă un comentariu

Eu niciodată nu voi termina să cred în dragoste …

Eu niciodată nu voi termina să cred în atingerile fine pe mîna mea …

Eu niciodată nu voi termina să cred în săruturile dulci …

Eu niciodată nu voi termina să cred în privirea fericită …

Eu niciodată nu voi termina să cred în zîmbetul ce face lumea mai bună …

Eu niciodată nu voi termina să cred în rîsul molipsitor de plăcut …

Eu niciodată nu voi termina să cred în aroma extraordinară a părului …

Eu niciodată nu voi termina să cred în năsucul pupăcios …

Eu niciodată nu voi termina să cred în îmbrăţisările fierbinţi …

Eu niciodată nu voi termina să cred în privirea sinceră …

Eu niciodată nu voi termina să cred în încurajări …

Eu niciodată nu voi termina să cred în credinţă …

Eu niciodată nu voi termina să cred în sinceritate …

Eu niciodată nu voi termina să cred în dragoste …

Eu niciodată nu voi termina să cred …

Categorii:Relaţii în cuplu Etichete: