Prima pagină > Dezvoltare personală > Secretul deciziilor

Secretul deciziilor

În fiecare zi ne întîlnim cu acest fenomen. Fiecare minut este supus acestui fenomen. Viaţa noastră depinde de acest fenomen! Întreaga lume există datorită acestui fenomen! Este cel mai impotant fenomen pe care îl poate lua fiecare om în parte, iar numele acestui fenomen este DECIZIA!

În fiecare dimineaţă alegem să ne trezim sau nu, alegem să mîncăm un tip de mîncare sau altul. Fiecare acţiune a noastră este rezultatul deciziilor pe care le luăm.

Unele decizii sunt usoare, altele mai complicate, dar noi nu avem cum să nu facem o decizie sau altul, chiar şi lipsa unei decizii la fel este o decizie!

Dacă la capitolul trezirei dimineaţa sau alegerii unui film pe care să-l vizionăm, noi luăm o decizie spontană, fără depunerea unui efort considerabil, păi la capitolul deciziilor de viaţă treaba este mai slută …

Deobicei evităm să luăm deciziile complicate care pot influenţa întreaga viaţă a noastră. Am o amică care s-a decis să se despartă de prietenul său doar după 4 luni după ce eu i-am sugerat aceasta. Îmi tot spunea că îi este complicat să ia o decizie, şi eu o înţeleg. Şi eu în prezent am de luat unele decizii care îmi pot schimba viaţa sau unele viziuni asupra ei.

Şi tot mă gîndeam în ultimele zile care ar fi soluţia, care ar fi decizia ideală …

Acum, am găsit soluţia, am descoperit secretul! Şi vreau să mă împart cu el şi cu voi!

Sunteţi gata?

OK!

Secretul constă în aceea că … este nevoie să trăiţi ambele decizii! Ce am în vedere prin aceasta … Înainte de a lua o deicizie, imaginaţi-vă cum se va schimba viaţa voastră dacă luaţi o decizie sau alta. Fiţi cît mai obiectivi şi vizualizaţi imaginea cît mai detailat şi clar. Încercaţi să trăiţi clipele deciziilor voastre! Şi aşa faceţi cu ambele decizii. După ce aţi făcut aceasta, aţi simţit pe pielea voastră care „filmuleţ” vizualizat este mai pe gustul vostru şi este în favoarea voastră (chiar dacă poate afecta altă personaă), luaţi anume acea decizie! Uneori decizia poate fi contrară celei la care vă gîndiţi la început, sau care aţi încercat logic să o deduceţi. Dar vă spun eu … logica n-are nici o legătură cu deciziile. Ascultaţi intuiţia!

RISCAŢI! Poate la început vă va părea că aţi luat decizia greşită, dar vă asigur, aţi luat-o pe calea cea bună şi în curînd e-ţi observa roadele! Şi chiar dacă aţi greşit … atunci deja vă va fi şi mai uşor să luaţi o nouă decizie referitor la acest capitol!

Succes!

  1. patriotx
    21 martie 2011 la 21:23

    Respect

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu